Drömmen om att få skita ifred

De må vara en skitsak
Jag insåg i dag att jag nästan aldrig får gå på toa i lugn och ro. Hemma är det alltid någon som undrar var jag är och ska prata om något de minuter som jag kissar eller gör nummer 2. På jobbat har vi inte bara illaluktande toaletter utan de är även monterade i bås :S vilket gör att man dels inte känner sig ifred någon gång och att man ibland planerar arbete med den brevid. In i det sista försöker jag hålla mig tills jag kommer hem... till en toa där något barn pratar med mig under tiden som jag kissar.
Kanske kommer jag sakna sällskapet när ungarna växer upp... neeee tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Tildaf

Hehe, jag kommer ihåg att mamma brukade säga att hon inte fått gå på toa ifred på över 30 år :D Det är väl så det är att vara morsa antar jag...

2011-04-21 @ 12:07:46
URL: http://tildaf.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0